Retouren

Is je nieuwe zonnebril toch niet jouw beste zonnebril? Dat kan gebeuren. Maar neem dan eerst contact met ons op zodat we goed kunnen helpen. Terugsturen kan binnen 14 dagen.

Retourvoorwaarden

Mocht je nieuwe zonnebril toch niet de juiste zijn en wil je de zonnebril ruilen of retourneren?
Dat is geen probleem.
Hieronder staan de voorwaarden waar je even op moet letten voor het ruilen en retourneren van je zonnebril.
Je hebt een zichtperiode van 14 dagen. Wil je de bestelling toch retourneren, dan moet dit binnen 14 dagen na ontvangst gebeuren.
Het product is ongebruikt en onbeschadigd.
Het product dien je in de originele koker en/of de fabrieksverpakking te retourneren. (zoals je hem van ons hebt ontvangen)
Verzend je pakket aangetekend retour. (verzendkosten kunnen niet bij ZonnebrilGURU.nl gedeclareerd worden.)

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Wil je jouw bestelling retourneren? Lees dan hieronder hoe.
Stuur ons een e-mail via retouren@zonnebrilguru.nl
Gebruik het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij je bestelling en ordernummer zoals op de pakbon is aangegeven om jouw retour door te geven.
Verpak de zonnebril(len) samen met deze pakbon in de originele of eventueel andere stevige verzenddoos.
Vergeet de pakbon niet toe te voegen!
Druk een etiket af bij een pakketdienst met het adres van onze partner. (Staat op de pakbon.)
Vraag altijd om het verzendbewijs waar de Track & Trace code op staat, bij het afgeven van je pakket.
Bij een retourzending ben je zelf verantwoordelijk voor het retourneren van een pakket. Mocht het pakket kwijtraken tijdens de verzending naar ons toe, dan ben je zelf aansprakelijk. Zorg er dus voor dat je het pakket verzekerd en aangetekend naar onze partner verstuurd.

Het is erg belangrijk om het verzendbewijs van PostNL goed te bewaren. Hierop staat de track & trace code vermeld waarmee je het pakket kan volgen. Zo kun je het pakket dus goed in de gaten houden en zien of het is afgeleverd.
Je zult van onze partner ook altijd een melding krijgen dat je pakket ontvangen is.

Wat te doen bij een defect?

Mocht je bestelling niet goed aangekomen zijn, of heb je de verkeerde zonnebril ontvangen, laat het dan zo snel mogelijk weten.
Je hebt natuurlijk 14 dagen bedenktijd, maar in dit geval; Hoe sneller, Hoe beter! Zo kan dit beter voor je opgelost worden.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Is de zonnebril toch niet helemaal naar wens? En heb je hem terug gestuurd volgens de hierboven beschreven methode? Wij storten zo snel mogelijk je geld terug op je rekening, met een maximum van 14 dagen. Mits je de bril volledig teruggestuurd hebt.
Als we de retour onvolledig van je ontvangen hebben kan dit langer duren.
Wij mogen wachten met het terugbetalen tot we de zonnebril in goede orde hebben ontvangen. Het geld storten we altijd terug op dezelfde rekening als waarmee je hebt betaald.

Krijg ik mijn totale aankoopbedrag terug?

1. Als prijs voor het te leveren product geldt de prijs zoals vermeld in het aanbod op de internet site van de Ondernemer.
2. De ondernemer behoudt zich het recht om in alle redelijkheid andere prijzen te hanteren in de winkel dan op de webshop. Gebaseerd op extra service en werkzaamheden voor de Koper.
3. Alle prijzen zijn vermeld in Euro’s en zijn inclusief omzetbelasting en worden vermeerderd met de verzendkosten. De prijzen en verzendkosten zijn uitsluitend geldend voor bestellingen binnen Nederland.
4. De Ondernemer is na het totstandkomen van de overeenkomst bevoegd om een prijsverhoging toe te passen doch slechts indien de prijsverhoging voortvloeit uit nieuwe of gewijzigde wettelijke regelingen of bepalingen.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag van de zonnebril zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Voor bestellingen die beschadigd of onvolledig worden teruggestuurd, kunnen wij de waardevermindering in rekening brengen en hiervan zullen we je op de hoogte brengen. Om het totale aankoopbedrag terug te krijgen, moet het retourproduct voldoen aan de volgende eisen:
Binnen 14 dagen na ontvangst dien je de bestelling geretourneerd te hebben.
Het product is ongebruikt en onbeschadigd.
Het bestelde product wordt compleet aangeleverd. Dit betekent dat het product in de originele koker en verpakking geretourneerd moet worden.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

Ruilen

Ik wil mijn zonnebril omruilen?
Is je bestelde zonnebril toch niet naar wens, maar wil je wel graag een andere?
Dat kan natuurlijk! Het omruilen van je zonnebril doe je op de volgende manier:
Laat ons per e-mail weten dat je de zonnebril wil omruilen en welke je graag terug wil ontvangen.
Stuur de zonnebril(len) samen met de pakbon terug zoals hierboven aangegeven bij “Hoe retourneer ik mijn bestelling?”
Als wij de retour in goede orde hebben ontvangen, sturen wij je nieuwe weer naar je toe.